woensdag 4 maart 2015

Twee keer fout is goed

Twee jaar terug had ik nooit gedacht dat ik Bregje in dierenprintjes zou kleden en al helemaal in combinatie met een joggingbroekje. En kijk nou wat er van mij(n dochter) geworden is... Ook ik bezwijk voor de dierenprintjes en de huisbroekjes. En ze kan het hebben! Of is dat de trots van een moeder dat ik denk dat ze overal mee weg komt ;)

Het broekje maakte ik al eerder voor Silke in het roze. Dezelfde stof kocht ik toen gelijk in mintgroen en ik gebruikte ook hiervoor het patroontje van de skinny jeans met een extra strook ertussen.
Uit een soepele tricot met panterprint werd een topje gemaakt volgens de werkwijze van Griet (van Emma en Mona), een simpele top en zeker voor herhaling vatbaar!

Voor de kleur hetzelfde truukje als bij het zomerjurkje: een oranje striklint om het geheel wat op te halen.








Het zal nog wel even duren voordat de top zo gedragen kan worden, maar mooi weer moet je afdwingen, he?!

11 opmerkingen:

  1. Dit is echt een prachtige outfit! Ik kocht ook net zo'n luipaardtricot en twijfel nog over broekje of shirt voor de dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan allebei! Ik deed allebei ;). Silke kreeg een legging van datzelfde stofje. Ben benieuwd!

      Verwijderen
  2. Het staat haar super! Echt 2 stoere meisjes, jouw dochters!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar ja, dat kind mag dat zeker dragen, die kledij. Ze komt er inderdaad goed mee weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit! Dat van die broek ga ik onthouden! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen