woensdag 8 april 2015

feathers

Dit broekje maakte ik al weer bijna een maand terug en op instagram liet ik hem dezelfde avond al zien. Maar hij haalde de weg naar mijn blog nog niet eerder. Waarom weet ik niet, de aan-foto's zijn ook al een tijdje klaar. Het waren er niet veel gezien het humeur van Silke, maar het broekje was ook eenvoudig, dus weinig detailfoto's nodig.

Wederom werd mijn eigen patroontje erbij gehaald: de versie voor de joggingbroek die ik al eerder maakte, maar dan zonder tussenstrook. Het was supersimpel: de benen hebben alleen een binnennaad.

En het is een heerlijke broek van een heerlijke stof die ik al eerder gebruikte voor een jurkje voor Bregje. Ik denk dat dit joggingbroekje veel gedragen gaat worden deze zomer!





volgende keer toch alleen maar schattige blote-voeten-foto's 
in plaats van niet charmante sokken die niet blijven zitten.





19 opmerkingen:

  1. Dat stofje ♥!!! Voor meiden zijn er echt vele leukere dingen te krijgen dan voor de boys...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb niet zo veel ervaring met jongensstoffen, maar ik kan me voorstellen dat de keuze minder groot is inderdaad!

      Verwijderen
  2. Maar zo'n leuk schattig broekje! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat stofje blijft een topperke, is in alles mooi! Ik maakte er een jurk mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow leuk broekje! Bij zo'n eenvoudig model komt de stof het beste uit! Ik ben echt fan van dat stofje, maar jameer genoeg is er alleen maar een meisjes versie...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij Spoonflower zijn ze wel in andere kleuren verkrijgbaar, ik bestelde deze bij kiwifabrics en daar zag ik inderdaad alleen de roze

      Verwijderen
  5. Heel leuk broekje en wat een leuke truitje heeft ze aan trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van tumble 'n dry, een van mijn favoriete merken voor Silke ;)

      Verwijderen
  6. ooooh, zo'n groot knuffelgehalte!!!
    Heel cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi broekje! Als ik jouw blogposts lees, heb ik steeds spijt dat mijn dochters zo grootgeworden zijn! (P.S. Bedankt voor je feedback op mijn mailtje. Heb bloglovin' al gemaild maar helaas weinig feedback gekregen:-()

    BeantwoordenVerwijderen