maandag 27 oktober 2014

Hiep hiep!

Gisteren was het groot feest, Silke werd 1 jaar!

1,5 maand geleden bestelde werd al een fantastisch stofje bij Spoonflower van Andrea Lauren voor haar feestkleding. Ik was er gelijk weg van voor Silke! Ruim vier weken wachtte ik op het pakketje en toen het eindelijk in mijn bezit was en de stofjes gewassen waren... besloot Silke weer even te laten voelen hoe het een jaar geleden was, met slapeloze nachten. En dus lag dat stofje maar te wachten tot ik de energie op kon brengen om het aan te pakken. Maar uiteindelijk kon ik een paar dagen geleden beginnen en met elke dag een uurtje was het toch nog op tijd klaar! Ik had gelukkig al wat testversies gemaakt en dat was mijn redding.

Het tuniekje sluit nu mooi aan en is pittig kort. Ze zal er de winter niet mee doorkomen maar een langer jurkje zou nu niet handig zijn, omdat ze tijdens het kruipen dan steeds met haar knietjes in de knoei komt. Een dikke maillot en een bontje maken het af tot een echte grote meisjes outfit!

                                        




Een goede achterkant foto heb ik deze keer niet echt, maar daar was ik ook niet het meest trots op. Het laten doorlopen van de print was erg lastig door de grote print, waardoor per ongeluk een wel erg ongelukkige beer met drie ogen ontstond...



11 opmerkingen:

  1. Prachtig stofje!!!! Hier kwam vandaag ook een metertje stof aan uit dezelfde collectie :-) En hoera voor jouw kleine grote meisje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love it love it love it! Precies dit stofje is sinds een paar weken onderweg naar mij :) en natuurlijk nog proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag het toevallig op je instagram, in tricot toch? Ben benieuwd!

      Verwijderen
  3. Hieperdepiep! Zo'n schoontje seg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!
    Ik ben helemaal fan van de prints van Andrea! Deze is ook één van mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat voor je flinke meisje! Hier ook al bezig met verjaardagsjurk te bedenken voor mijn dochter haar eerste verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, dat stofje ligt hier ook! Nu krijg ik nog meer zin om er aan te beginnen! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen